środa, 14 stycznia 2015

Zegar kuchenny

Zegar z moją ulubioną muffinką zawiśnie w kuchni.




Długo zastanawiałam się jak mu zrobić godziny, myślałam o transferze, potem o wydruku na serwetce, lecz niestety drukarka wciągnęła serwetkę i się nie udało.

Wpadłam więc na inny pomysł! Wydrukowałam na drukarce atramentowej liczby do zegara w lustrzanym odbiciu, następnie odcisnęłam je na obrazku, ale efekt mnie nie zadowalał w 100%, dlatego poprawiłam je farbą.

Przy okazji odkryłam, co zrobić, jeśli chcemy mieć mocno odciśniętą grafikę!! Najpierw powierzchnię posmarujcie klejem do decoupage, a po wyschnięciu odciskamy grafikę, ale uwaga - efekt może Was pozytywnie zdziwić. Po odciśnięciu dobrze jest spryskać lakierem do włosów, jak nie macie fiksatywy.

Jak zamontować mechanizm??
1. Od tyłu zegara plastik z miejscem na baterię.
2. Gumową nakładkę (przylega do tyłu zegara i do plastikowego mechanizmu.
3. Od przodu nakładkę metalową.
4. Śrubkę.
5. Wzkazówki zaczynając od godzinowej, minutowej i sekundowej.



Grafika do wydrukowania:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło czytać pozytywne oraz krytyczne opinie.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...