poniedziałek, 16 grudnia 2013

Poduszki ze swetra

Od jakiegoś czasu jestem wielbicielką DIY (Do it yourself) czyli zrób to sam. Pomysłów jest mnóstwo, czasu mało.

Zrealizowałam pomysł na poduszkę, wydał mi się bardzo fajny, a poza tym widziałam podobną w H&M Home za 79 zł!! Znalazłam sweter i zrobiłam z niego poszewki. Z jednego swetra wyszły aż 4 poszewki  ;)

Swoją drogą, nie mogę się doczekać kiedy będą przeceny w H&M Home i Zara Home, bo szkoda mi wydać 8 dych na ramkę do zdjęć w Zarze, choć w H&M ceny są nawet przystępne.

Ale wracając do tematu, oto moje poduszki (nie mam jeszcze wprawy w szyciu, ale następne wyjdą lepiej):



A to sweter:
A teraz dumam co by jeszcze można było fajnego zrobić ze swetra, bo te przeróbki mi się spodobały.

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że swetry mogą mieć takie zastosowanie... Brawo za pomysłowość i szacunek za świetne wykonanie!! :)

      Usuń
  2. Kochana ze swetra możesz zrobić mnóstwo rzeczy ... woreczek na butelkę, odziać w niego wazoniki, świeczniki, odziać w niego siedzisko krzesła, pufy ... Spróbuj koniecznie. Też zaczynałam od poduszek,a później poszło już jak z taśmy mnóstwo rzeczy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W najbliższej przyszłości odzieję wazon w sweterek, ale kusi mnie pomysł z siedziskami na krzesła... pomysłów setki, ale czasu ciągle ubywa... Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne poduchy! Muszę spróbować! A z rękawów zrobię osłonki na szklany lampion na świeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło czytać pozytywne oraz krytyczne opinie.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...