wtorek, 31 grudnia 2013

Ciasteczkowe pudełko z malowaną koronką

Znalazłam w końcu sposób jak równo namalować koronkę!

Kupiłam dziurkacz firmy Heyda w Empiku to wycinania koronki, ale nie wiedziałam jak to potem przykleić i wymyśliłam tak:

1. Pomalować pudełko w miejscu, gdzie ma być koronka i na kolor, jaki ma mieć koronka.
2. Wyciąć specjalnym dziurkaczem szlaczek na papierze lub sztywnej folii.
3. Przykleić papierową koronkę taśmą klejącą na końcach.
4. Pomalować całe pudełko na wybrany kolor.
5. Odkleić papierową koronkę jeszcze jak farba jest mokra.
6. Podziwiać efekt!

Znałyście ten sposób? Nigdzie nie widziałam żadnego instruktażu na ten temat. Wynalazłam coś nowego :D




 


2 komentarze:

  1. Witaj Kochana :) bardzo ciekawy blog :) również uwielbiam decoupage i lubię z nim kombinować :) Twoje prace są bardzo ciekawe i estetycznie wykonane :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło czytać pozytywne oraz krytyczne opinie.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...