piątek, 3 kwietnia 2015

Stroik wielkanocny dla sknerusów

Mimo, że niezbyt wychodzą mi kompozycje kwiatowe itp. zrobiłam ozdobę. Jedyne co potrzebujemy to:

- osłonka na doniczkę (na pewno macie)
- jajeczka
- kilka sztucznych kwiatków drobnych
- kawałek kartonu, ewentualnie styropian lub ziemia (dla rozrzutnych może być specjalna gąbka do wbijania kwiatków)
- i znalezione w parku: patyczki, mech, bazie itp.

Do osłonki włożyłam karton, nożyczkami zrobiłam dziury, w które później włożyłam kwiaty, dołożyłam resztę i tak wyszło:








Stroik jest doskonałym pomysłem dla sknerusków, bo wykonanie go wyszło mnie dokładnie 0 zł, a przy okazji wykorzystałam zalegające od dawna rzeczy. Później planuję jeszcze popracować nad moim stroikiem, ale póki co zostaje taki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło czytać pozytywne oraz krytyczne opinie.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...