środa, 17 lipca 2013

Ach te róże...

Przedstawiam Wam wielofunkcyjne drewniane pudełko, może posłużyć jako ozdoba lub do przechowywania segregatora, dokumentów lub czasopism. Ozdabiany dużymi różami i napisami, postarzany na brzegach patyną. Chciałam wypróbować sposób przyklejania na żelazko. Dla lepszego porównania, jedną stronę przykleiłam normalnie, a drugą na żelazko. Wielkiej różnicy nie zauważyłam (poziome róże są na żelazko), ale duże wzory wygodniej jest przyklejać żelazkiem, bo serwetka się nie zagina, ale zmarszczenia i tak powstają, użyłam tutaj także drugiej warstwy serwetki. ;) Pozdrawiam was cieplutko.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło czytać pozytywne oraz krytyczne opinie.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...